Kalite Dökümanları

 

 

Kalite politikamızı ait taahhüdümüz:

 

“MÜŞTERİ İSTEKLERİ (İŞ TALİMATLARI) DOĞRULTUSUNDA; UYGUN MALİYETTE, GÜVENİLİR VE ÜST DÜZEY TEKNİK UZMANLIK KULLANARAK HIZLI VE KALİTELİ, ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN GÖZETME HİZMETİ VERMEK, BELİRLENEN HEDEFLER ÇERÇEVESİNDE İLGİLİ PAZAR İHTİYAÇLARINI VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAKTIR.”

 

 
 
KALİTE  HEDEFLERİ

 

  1. Proseslerimizin etkinliğini sağlayabilmek için çeşitli Anketler veya Müşteri Ziyaret Raporları ile değişen zamanlarda müşteri memnuniyetini ölçmek ve iyileştirmek,

 

  1. Firmamızın çalışma alanları dahilinde, sistemlerimizi ve iş proseslerimizi uluslararası kalite yönetim standartlarına uygun hale getirmek için uluslararası kurum ve kuruluşlara üyelik başvurularının yapılması ve üyeliklerin devamının sağlanmasına çalışmak,

 

  1. Pazar payımız ve müşteri siparişlerinin artmasına paralel olarak, gerek idari, gerek teknik eleman (Inspektor) kadromuzu genişletmek,

 

  1. Kaliteli Gözetim hizmeti sunmak için analizlerin zamanında ve doğru yapılmasını sağlamaya çalışmak,

 

  1. Tüm çalışanlarımızın eğitim seviyelerini sürekli yükseltmek, bu amaçla her yıl için imkanlarımız dahilinde İç ve Dış Eğitimlerin alınmasını temin etmek,

 

  1. KYS süreç ve aşamalarında beklentilerin yeterince karşılanamamasına neden olan kusurlarımızı düzeltmek.

 

  1. Risk ve fırsatları belirleme faaliyetlerini Kalite yönetim sistemi içerisine entegre etmek, uygulamak ve etkinliğini değerlendirmek.

 

General Survey Gözetme Ltd. Şti

 

Web Tasarım Web Tasarım